کد مطلب: 

249606
مراسم راه‌اندازی آزمایشی «خدمات مشتریان، ویژه ناشنوایان» ایرانسل، برگزاری شد.
گزارش تصویری سیتنا از مراسم راه اندازی تماس تصویری ناشنوایان با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم راه‌اندازی آزمایشی «خدمات مشتریان، ویژه ناشنوایان» ایرانسل، با حضور مدیرعامل این شرکت، نمایندگانی از NGOها و مراکز ناشنوایان، امروز نهم مهرماه 99 در محل مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل برگزاری شد.

گفتنی است، ایرانسل، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

عکاس ها: حسین شهلایی - هتاو رحمانی

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه