کد مطلب: 

195667

واکنش توئیتری روحانی به حادثه آتش سوزی در پلاسکو

رئیس جمهوری در پستی توییتری ضمن اظهار تأسف از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو به وزیر کشور برای رسیدگی فوری به مجروحان، جبران خسارات آسیب دیدگان و بررسی دلایل حادثه دستور داد.
اظهار تأسف توئیتری روحانی از حادثه آتش سوزی پلاسکو

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در پی وقوع حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان تجاری پلاسکو تهران در شبکه اجتماعی توییتر به شرح زیر است:

«حادثه ساختمان پلاسکو تهران مایه تاسف و تاثر گردید. دستور به وزیر کشور: رسیدگی فوری به مجروحان، جبران خسارات آسیب دیدگان و بررسی دلایل حادثه»

برای مشاهده متن پست توئیتری دکتر روحانی اینجا کلیک کنید:

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-19 18:09

دیدگاه‌ها

تصویر reza moghadam
باعرض سلام و خداقوت خدمت رییس جمهور محترم آقای روحانی ازین فرصت استفاده می کنم و نگرانی ام از شرایط مملکتم بیان می کنم. بنده دبیر آموزش و پرورشم و درانتخابات به شما رای داده ام و بازهم رای می دهم برای سربلندی وطنم ایران و به امید روزی که شرایط میهن و مردم شریفش بهتر شود. ساختمان پلاسکو فروریخت اظهار تاسف کردیم. آقای روحانی ساختمان آموزش و پرورش و ارگانهای مشابه درحال فروریختن است لطفا جلوی این حادثه ی جبران ناپذیر را بگیرید که شاید آنوقت اظهار تاسف هم شنیده نشود. آقای روحانی اگر بخواهم در محل کارم حرف حق هم بزنم دیگر برای کسی معنی ندارد.گوش ها آلوده و کرشده اند. آقای روحانی لطفا نگذارید ساختمان پوسیده ی آموزش و پرورش فروبریزد.
ارسال شده توسط reza moghadam در 01 بهمن 95 - 01:15
تصویر reza moghadam
باسلام درود. اتفاق به ظاهر حادثه شرم آور است. درشهربزرگی مثل تهران با این همه جمعیت. تاکی باید منتظر ماند و بعد از حوادثی چنین برای هم میهنان عزیز اظهار تاسف کرد. اینده نگری ما بسیار ضعیف است.
ارسال شده توسط reza moghadam در 01 بهمن 95 - 00:38

افزودن دیدگاه جدید