کد مطلب: 

195559

آیا این استخر عمارت کوشک است که آیت الله در آن سکته کرد؟

چند روزی است که برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری از استخر عمارت کوشک، ادعا کرده اند که آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز رحلتشان در داخل همین استخر سکته‌ کرده اند و تا محافظان متوجه شدند و ایشان را بیرون آوردند، علائم حیاتی از بین رفته بود، اما آیا تصویر انتشار یافته از این استخر واقعیت دارد؟
آیا این استخر عمارت کوشک است که آیت الله در آن سکته کرد؟

به گزارش سیتنا، چند روز پیش یکی از سایت های خبری که از منتقدین عملکرد آیت الله هاشمی در زمان حیاتشان بود، در خبری نوشت: "آیت الله هاشمی در روز رحلتشان داخل استخر سکته‌ می کنند، تا محافظان متوجه شوند و ایشان را بیرون بیاورند و سوار آمبولانس کنند، علائم حیاتی از بین رفته بود. استخر کوشک واقع در مجموعه سعد‌آباد است که هفته‌ای 2 روز آقای هاشمی آنجا می‌رفته است و با توجه به تسلط وی به شنا، به صورت انفرادی و در غیاب محافظان شنا می کردند".

در پی انتشار این خبر برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی نیز با انتشار تصویری از یک استخر لوکس، ادعا کردند که این تصویر متعلق به استخر کوشک و همان استخری است که آیت الله هاشمی در آن شنا می کردند و در روز رحلت نیز در همین استخر سکته کرده اند.

اما برای اطلاع از واقعیت موضوع با ادامه مطلب و تصاویر مرتبط سیتنا همراه شوید:

«شایعه»

طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تصویر زیر را به عنوان تصویر استخر عمارت کوشک منتشر کرده‌اند.

«واقعیت»

واقعیت این است که تصویر فوق متعلق به یک مولتی میلیارد اوکراینی است که قصد فروش خانه 6 طبقه‌ای اش را در نیویورک سیتی داشته و این عکس را برای آگهی فروش در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (2 رای)
سیتنا 5
2017-01-17 07:37

دیدگاه‌ها

تصویر هادی
چرا عکس واقعی اون استخرو نشون نمیدن
ارسال شده توسط هادی در 28 دى 95 - 21:50

افزودن دیدگاه جدید