کد مطلب: 

196013

ترفند ارسال پیام های مخفی در تلگرام

تلگرام دارای امکاناتی است که دوست داریم، همیشه بر شمار این امکانات اضافه شود. یکی از این امکانات به شما اجازه می دهد که برای دوستان تان پیام های مخفی ارسال کنید.
ترفند ارسال پیام های مخفی در تلگرام

به گزارش سیتنا، ربات hideitbot به شما کمک می کند، که متونی را بنویسید و آن ها را پشت یک سری از المان های رمز نگاری پنهان کنید. کاربر تنها با کلیک بر روی یک لینک، می تواند محتوای مورد نظر شما را مشاهده کند.

چگونه با ربات hideitbot  کار کنیم؟

برای اینکه از این ربات استفاده کنید، کافی است که ابتدا صفحه چت خود با یکی از دوستان تان را باز کنید. بعد در قسمت نوشتاری، عبارت @hideitbot  را نوشته و یک فاصله بعد از آن ایجاد کنید:

بعد از اینکه این ربات را در قسمت ویرایشگر نوشتید، می توانید متن مورد نظرتان را جلوی آن بنویسید:

وقتی که متن خود را نوشتید، چند شکل به شما نمایش داده می شود که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید تا به محض انتخاب، متن شما در پشت شکل مورد نظر برای مخاطب ارسال شود.

این ربات در حال حاضر از دو مدل سرامیک مشکی و علامت سوال پشتیبانی می کند که احتمالا در آینده بیشتر شود. به هر حال موقعی که خواستید این شکل ها را برای ارسال انتخاب کنید مطمئن باشید که متن خود را کامل کرده اید چرا که با انتخاب یکی از این گزینه ها پیام مورد نظر ارسال می شود:

چیزی که برای مخاطب ارسال می شود شبیه به عکس بالاست. در این حالت کاربر می تواند، روی کلمه Read کلیک کند تا بتواند محتوای پشت این عکس را مشاهده کند.

زمانی که شما روی کلمه read کلیک کنید، یک کادر باز می شود که در داخل آن پیام شما نمایش داده می شود. کاربر مخاطب با کلیک بر ok می تواند پیام را ببندد.

نکته مهم این است که شما می توانید از این ترفند برای نوشتن پیام های تبریک، پیام های خوشحال کننده و سورپرایز کننده برای مخاطبین استفاده کنید. کار کردن با ربات بسیار ساده است و می توانید به هر کدام از دوستان تان کمک کنید تا با استفاده از این ربات، تنوعی در کاربرد شان از تلگرام داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-25 08:25

افزودن دیدگاه جدید