کد مطلب: 

195570

توضیحات دوست شادمهر در مورد پست جنجالی در اینستاگرام!

«پیگیری من باعث شد وزیر راحت اسم شادمهر را بیاورد. قبلا حتی اسمش را نمی‌آوردند. من دو، سه بار برنامه داشتم. قبلش می‌گفتند اگر سؤالی شد اسمی از شادمهر نیاورم. الان آن حساسیت برداشته شده. یک نفر آمده برای من کامنت گذاشته و بد و بیراه گفته که اگر تو نمی‌توانستی شادمهر را بیاوری چرا گفتی. اولا من کی گفتم؟ دوما مگر به این راحتی‌هاست؟ سوما مگر یک دکمه است که بزنی بیاید.»
توضیحات دوست شادمهر در مورد پست جنجالی در اینستاگرام!

به گزارش سیتنا، روزنامه تماشاگران امروز نوشت: «یک پست ناگهانی از شادمهر عقیلی، خواننده ایرانی که یک دهه قبل به لس‌آنجلس مهاجرت کرده، خبرساز شد. او که همین سال قبل تلاش‌های زیادی کرد تا به ایران برگردد، نوشته بود: «به وکیلم گفتم، بعد از مرگم جنازه‌ام را بسوزانند و خاکسترم را به اقیانوس بریزند. لطفاً دیگر درباره برگشتم سوال نکنید.» پستی که باعث شد کامنت‌های انتقادی زیادی برایش نوشته شود و همان‌طور که گفته بود، بعد از ۲۴ ساعت پستش را حذف کرد.

داوود ناقور، دوست نزدیک شادمهر که سال قبل پیشقدم شده بود تا مشکل این خواننده را حل کند، در گفت‌وگو با تماشاگران امروز می‌گوید: «من مدت‌‌هاست با او حرف نزده‌ام اما فکر می‌کنم این یک واکنش احساسی است از این که مشکلش حل نشده. سال قبل من پیگیر ماجرا شدم تا بعد از فضای باز سیاسی ایجاد شده، بتوانم او را برگردانم. حتی در ارشاد هم با چند نفر حرف زدم. گفتند بگذارید خبر می‌دهیم ولی این قدر حاشیه درست کردند که ماجرا منتفی شد.»

در ادامه توضیحات او را بخوانید:

سال گذشته شما از احتمال بازگشت شادمهر به کشور گفته بودید ولی دیروز شادمهر در اینستاگرامش چیز دیگری نوشته است.

من یک دوستی دارم که دوست دارد به کشورش برگردد. هر کسی باشی و بتوانی ایران کنسرت بگذاری، نمی‌آیی؟ به نظرم منطقی نیست که بگوییم چنین چیزی درست است. آن زمان خیلی حاشیه ایجاد شد. مثلاً من گفته بودم دارم سعی می‌کنم دوستم به ایران برگردد. نوشته بودند فلانی گفته من شادمهر را می‌آورم! من چه کاره هستم که کسی را بیاورم؟

آمدن شادمهر کاسبی خیلی‌ها را کساد می‌کند.

حتی من احترام می‌گذارم و می‌گویم همه این افراد زیرگروه سبکی هستند که شادمهر آورده. غیر از رفاقت، من می‌گویم سبکی که شادمهر وارد موسیقی پاپ کرده، الان کلی زیرگروه پیدا کرده که خیلی‌هایشان هم موفق شده‌اند. ایرادی هم ندارد. وقتی خود طرف نگرانی ندارد، بقیه چه مشکلی دارند؟ همه باید کار کنند. اگر یک نفر خوب است دلیل نمی‌شود که بقیه دچار مشکل شوند. اما مسئله چیز دیگری بود. یک نفر می‌خواست مدیر برنامه باشد. یکی می‌خواست قراردادها را او ببندد. یکی می‌خواست بگوید من این ‌فرد را آورده‌ام و... من گفتم من آخرین نفرم. فقط گفتم پیگیر هستم که اگر بشود یک کاری بکنم. قضیه پر پرواز ۲ هم نبود. چون ما باید از ارشاد می‌پرسیدیم که می‌شود او بیاید یا نه. باید یک کاری ارائه می‌دادیم تا می‌توانستیم سوال بپرسیم. در واقع خصوصی هم رفتم پرسیدم گفتند صبر کنید خبر می‌دهیم.

به نظرتان این واکنش شادمهر احساسی بوده؟

اصلاً من هم نگویم شما می‌دانید که احساسی است. من شادمهر را خوب می‌شناسم و حتی اگر الان مدام با او در تماس نباشم، سال‌ها با او زندگی کرده‌ام. هنرمند جماعت مخصوصاً اگر خلاق هم باشد، خیلی حساس است. در عین حال که می‌خواهد محکم باشد، توقعش هم زیاد است. می‌دانم که آن‌ قدر مطلب گفته شده و کامنت برایش گذاشته‌اند و پیام فرستاده‌اند که یک جمله این‌چنینی گفته است. از نوع جملات مشخص است که بیشتر از این است که به او برخورده.

اخیراً با او حرف نزدید؟

مدت‌هاست که با او صحبت نکرده‌ام. آخرین‌ بار او را دیدم و علت این که پیگیر موضوع برگشتنش هم شدم همین بود که در صحبت‌های رفاقتی که داشتیم از مشکلاتش گفت و این که آنجا با همه خوبی‌هایش سخت است. وقتی از زبان یک رفیق اینها را بشنوی، سعی می‌کنی برای او کاری کنی. این که این را چطور برای مردم یا تندروها یا کسانی که منافع‌شان را در خطر می‌بینند، توضیح بدهیم، این مشکل من است.

من خیلی ساده فکر می‌کردم با توجه به شرایطی که یک مقدار عوض شده و این همه کنسرتی که مجوز می‌دهند و... شاید بشود شادمهر هم برگردد. فقط خواستم سؤال کنم که آیا حالا با این شرایط می‌شود ایشان برگردد. گفتم شاید فضا ایجاد شده باشد که بشود این مسئله را حل کرد.

این نوشته شادمهر خیلی بازتاب‌های منفی داشت و خیلی‌ها در اینستاگرامش به او حمله کردند.

الان شما بخواهی بروی شمال، بشنوی که جاده یک مقدار خطر دارد، ترجیح می‌دهی بهانه‌ای بیاوری و بگویی نمی‌آیم اما اگر جاده خوب باشد، هوا خوب باشد و همه چیز هم اوکی باشد، چرا نباید بروی؟ این اصلاً سؤال ندارد که می‌خواهد بیاید یا نمی‌خواهد. مگر می‌شود کسی شرایطش را داشته باشد و نخواهد بیاید. از نظر من اینجا از همه جای دنیا امن‌تر و زندگی بهتر است. موضوع هم با کمک مسئولان قابل حل است. پیگیری من باعث شد وزیر راحت اسم شادمهر را بیاورد. قبلا حتی اسمش را نمی‌آوردند. من دو، سه بار برنامه داشتم. قبلش می‌گفتند اگر سؤالی شد اسمی از شادمهر نیاورم. الان آن حساسیت برداشته شده. یک نفر آمده برای من کامنت گذاشته و بد و بیراه گفته که اگر تو نمی‌توانستی شادمهر را بیاوری چرا گفتی. اولا من کی گفتم؟ دوما مگر به این راحتی‌هاست؟ سوما مگر یک دکمه است که بزنی بیاید. مشکل ما آدم‌هایی هستند که این وسط دنبال سهم هستند. من برای همین هم فاصله گرفتم. حیف است که شادمهر نیاید. شادمهر کاری مثل یاس را برای حضرت فاطمه در کارنامه‌‌اش دارد.

او خانواده شهید است؟

بله. یکی از برادرانش در بحبوحه انقلاب شهید شده. خودش دوست دارد برگردد. هر چقدر هم بگوید نمی‌خواهم یا خاکسترم را هم به ایران نفرستید، مادرش اینجاست، پدرش اینجا دفن است. نمی‌شود که نخواهد بیاید. من خودم رفتم آنجا زندگی کنم ولی نتوانستم. در نهایت این که ما فقط یک سؤال داشتیم که آیا می‌شود به این موضوع کمک کرد؟ دیدم چه جنجال‌هایی شد. گفتم خب من کنار می‌روم، شما بیایید کار را ادامه بدهید. اگر آمد همه چیز را هم به نام خودتان بزنید. طبیعی است که احتمالاً با مشاوره‌هایی که به او می‌دهند یک مقدار بیشتر ناراحتش کرده‌اند. در کل این مشکل هم قابل حل بود منتهی الان خیلی فضا آماده نیست. فعلاً استارتش خورده تا ببینیم چه می‌شود.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-17 16:07

افزودن دیدگاه جدید