کد مطلب: 

190731

۱۹ سوال نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات دولت یازدهم

معاون امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات گفت: این وزارتخانه یکی از بیشترین پاسخ دهندگان به سوالات نمایندگان مجلس بوده اما با این وجود وزیر ارتباطات کمترین حضور را در مجلس داشته است.
۱۹ سوال نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات دولت یازدهم

به گزارش سیتنا، مرتضی براری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نحوه تعامل وزارت ارتباطات با نمایندگان مجلس، اظهار داشت: برآوردها از فعالیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس نهم و تا پایان سال ۹۴ نشان می دهد که این وزارتخانه یکی از ۳ وزارتخانه ای بوده که بیشترین حضور را در صحن علنی مجلس داشته است.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تعامل با نمایندگان مجلس، بیشترین حضور را دارد، گفت: ما در  وزارتخانه ای هستیم که بیشترین پاسخ دهنده به سوالات نمایندگان مجلس هستند اما با این وجود، برای پاسخ به سوال نمایندگان، شخص وزیر ارتباطات کمترین حضور را داشته است. این نشان می دهد که سوالات، قبل از حضور شخص وزیر به مجلس، حل و فصل شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مشکلاتی که در این بخش از سوی نمایندگان مطرح می شود به حداقل رسیده است، اضافه کرد: در راستای تعاملات صورت گرفته میان وزارت ارتباطات و نمایندگان مجلس، یکی از مهمترین قوانین این حوزه که مربوط به ماده واحده اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود برای کمک به توسعه این بخش، در سالی که گذشت، وضع شد. در همین حال ملی شدن شرکت پست پیرو تصویب اساسنامه آن با رای قاطع نمایندگان از دیگر مصوبات خوب و تاثیرگذار در این بخش به شمار می رود.

وی ادامه داد: در ۲.۵ سال فعالیت دولت، ۱۹ سوال از سوی نمایندگان مجلس در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد که ۱۷ سوال حل و فصل شد و وزیر ارتباطات تنها برای ۲ سوال به مجلس رفت.

براری با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۴ حدود ۵ هزار نامه از نمایندگان مجلس دریافت کرده ایم، تاکید کرد: در زمینه مصوبات دولت نیز ۳۹ مصوبه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص داشته است که این موضوع نشان از حضور حداکثری این وزارتخانه در دولت دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-03 19:32

افزودن دیدگاه جدید