کد مطلب: 

195684

تصاویر عملیات بامدادی نیروهای امدادی در پلاسکو؛ 20 آتش‌نشان محبوس زیر آوار

عملیات‌ اتش‌نشان‌ها و دستگاه‌های امدادی در محل ساختمان ریزش کرده پلاسکو همچنان ادامه دارد و چندین گروه آتش نشانی به طور همزمان عملیات هوابرش سازه و نمای فلزی، برش به وسیله قیچی مکانیکی، لکه گیری حریق و همچنین جست‌و جو برای یافتن افراد محبوس را انجام می‌دهند.
تصاویر عملیات بامدادی نیروهای امدادی در پلاسکو؛ 20 آتش‌نشان محبوس زیر آوار

به گزارش سیتنا، مشاهدات خبرنگار ایسنا حاکی از این است که علی‌رغم آن‌چه در برخی از شبکه‌های اجتماعی شایعه کشف یک جسد منتشر شده بود، تا به این ساعت هیچ جسدی از زیر آوار خارج نشده و عملیات جست‌وجو ادامه دارد و تنها موردی که احتمالا برخی از سایت‌های خبری از آن به عنوان کشف جسد یاد کرده بودند مربوط به رویت شیئی شبیه کلاه ایمنی آتش‌نشانی در میان آوار بود.

سعید شریف زاده –مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی- ساعاتی پیش در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، اعلام کرد که عملیات جست‌وجو و آوار برداری را با تمام توان انجام داده و در حال حاضر اولویت نخست عملیات جست‌وجو و آواربرداری است.

سید جلال ملکی -سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران- نیز پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا، گفته بود که حدود ۲۰ آتش‌نشان که در نقاط مختلف ساختمان پلاسکو حضور داشتند، در زیر آوار محبوس شده‌اند که احتمالا تعدادی از آنان به شهادت رسیده‌اند اما همچنان برای نجات برخی از این افراد امیدهایی وجود دارد.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید:

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-20 06:46

افزودن دیدگاه جدید