يكشنبه, بهمن 16, 1401 - 08:45
کد مطلب:
277092
ایلان ماسک روز گذشته در توییتی اعلام کرد که از امروز توییتر درآمدش از تبلیغات را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم میکند؛ البته فقط تبلیغاتی که در بخش ریپلایهای توییت کاربر دیده میشود.
به گزارش سیتنا، ایلان ماسک روز گذشته در توییتی اعلام کرد که از امروز توییتر درآمد خود از تبلیغات را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم میکند. البته فقط تبلیغاتی که در بخش ریپلایهای توییت کاربر دیده میشود. در حال حاضر این تقسیم درآمد صرفا مختص مشترکهایی است که حساب رسمی با تیک آبی دارند.
یوتیوب نیز مدتهاست که درآمد خود را با جامعه سازندگانش تقسیم کرده است و به طور کلی به عنوان بهترین مکان برای کسب درآمد مطمئن از ویدیوها در نظر گرفته میشود. این شرکت ۵۵ درصد از درآمد کسب شده از طریق تبلیغات روی کانال را پرداخت می کند و اخیراً اشتراک درآمد را برای رقیب کوتاه TikTok خود، YouTube Shorts معرفی کرده است.
انتهای پیام