کد مطلب:
به گزارش سیتنا، به تعداد معاونتهایی که در نیروی زمینی است، اپراتورهایی بهصورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع میدهند، پاسخ را احصاء میکنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار میدهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.
راه اندازی این سامانه در راستای پاسخگویی هرچه سریعتر به درخواستهای کارکنان نزاجا بصورت شبانه روزی است.
کلیه درخواست ها و مشکلاتی که توسط کارکنان به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله می گردد.
نحوهی پاسخگویی به شرح زیر میباشد:
- کارشناسان معاونتهای ذیربط نزاجا همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ساعت ۱۴ بصورت مستقیم پاسخگوی تماسها، درخواستها و مشکلات می باشند. تلفن تماس ۰۲۱۲۲۴۸۸۷۱۱ میباشد.
- بعد از ساعت ۱۴ تمامی درخواستها و تماسها بصورت پیامکی یا صوتی ثبت و ضبط گردیده و در روز بعد پاسخ لازم داده خواهد شد. بدین منظور درخواست خود را به همراه کد ملی و مشخصات کامل، به شماره ۰۹۹۰۰۲۶۵۹۰۶ ارسال کنید.
- در صورت نیاز میتوانید با شمارهگیری ۰۲۱۲۲۱۹۲۳۸۵، با ذکر مشخصات کامل و کد ملی درخواست یا سوال خود را به صورت صوتی مطرح نمایید.
به منظور پیگیری درخواستهای خود به نکات زیر توجه فرمائید:
جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
جهت رسیدگی به درخواستهای ثبت شدهی خود، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.
انتهای پیام