کد مطلب:
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت کشور در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی مراکز تماس خود (کال سنتر) و انتقال دانش و تجربیات روز دنیا برای وفادار سازی مشتریان در صنعت ICT از دومین سمینار سراسری مراکز تماس که در دو بخش بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری برگزار شد، حمایت کرد.
بنابراین گزارش، آسیاتک براین باور است که در عصر اینترنت، تجارت الکترونیک، شبکههای اجتماعی که حجم زیادی از خرید و فروش ها به صورت غیر حضوری انجام میشود، وظیفه مراکز تماس یا کال سنترهاست که در اولین ارتباط با خریدار ارتباط موثر را برقرار کرده و تمام تلاش خود را برای نگهداری آن بکار برد.
دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمانها، 14 مرداد 94 به مدت 1 روز در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.
انتهای پیام