تبلیغات ویدیوئی فیس بوک با هزینه‎ی 2 میلیون دلاری در روز

تبلیغات ویدیوئی فیس بوک با هزینه‎ی 2 میلیون دلاری در روز

شبکه‎ی اجتماعی "فیس بوک" برنامه دارد که تبلیغات ویدیوئی‎اش را در پاییز امسال راه اندازی کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه The Wall Street Journal، هزینه‎ی پخش تبلیغات ویدیوئی در نظر گرفته شده برای افراد در سنین 18 تا 54 سال، حدود 2 میلیون دلار در روز می‎باشد.

مدت زمان تبلیغات ویدیوئی حدود 15 ثانیه می‎باشد و ویدیو در بخش اخبار فیس بوک نمایش داده خواهد شد.

 

برخی از شرکت‎‎های صاحب نام در دنیا قراردادهای پخش تبلیغات ویدیوئی را با این شبکه‎ی اجتماعی امضا کرده‎اند.

در ماه ژوئن امسال، تعداد کاربران فعال فیس بوک بیش از 1.15 میلیارد نفر شد. علاوه بر این، در ماه ژوئن تعداد تبلیغ کنندگان فعال که پیام‎های خود را در این شبکه‎ی اجتماعی می‎گذارند، بیش از یک میلیون بوده است.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/8599/تبلیغات-ویدیوئی-فیس-بوک-با-هزینه‎ی-2-میلیون-دلاری-در-روز