به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، در صورتی که تلفن مشترک قطع باشد و یا هر گونه خرابی برای خط تلفن به وجود آید، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کند و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری 17 در محدودهی مرکز تلفن مربوطه ، خرابی را به سیستم اطلإع دهد.
در این راستا مشترک باید شمارهی 17 را گرفته و بعد از شنیدن صدای بوق شماره تلفن خراب خود را شماره گیری نماید و سپس با توجه به پیامی که از طرف سیستم میشنود میتواند شخصا جهت پیگیری قطع تلفن اقدام کند و یا در صورت خرابی خط منتظر رسیدگی کارشناسان در سالن ام دی اف مرکز مورد نظر باشد.
انتهای پیام