به گزارش سیتنا، دکتر داوود ادیب رئیس این کانون، در پیامی انتصاب دکتر مهدی فقیهی به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل را تبریک گفت.
در این پیام آمده است: دانش، تجربه و نگاه راهبردی دکتر فقیهی در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، پشتوانهای ارزشمند برای توسعه و تعالی رایتل خواهد بود.
ادیب همچنین ابراز امیدواری کرد با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، همافزایی با زیستبوم فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکیه بر نوآوری و تحول دیجیتال، فصل تازهای از رشد، پویایی و نقشآفرینی مؤثرتر رایتل در صنعت ارتباطات کشور رقم بخورد.
رئیس کانون هماهنگی فاوا در پایان، برای دکتر فقیهی در مسئولیت جدید، آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون کرد.
انتهای پیام