مدیرعامل رایتل: خدمات مشترکان بدهکار تا اطلاع ثانوی قطع نمی‌شود

رایتل
مدیرعامل رایتل از ابلاغ دستور وزیر ارتباطات به زیرمجموعه این اپراتور خبر داد و اعلام کرد تا زمان عادی شدن شرایط و با توجه به اختلال شبکه بانکی، خدمات مشترکان به دلیل پرداخت‌نشدن قبوض قطع نخواهد شد.

به گزارش سیتنا، در پی اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور و به‌منظور تسهیل امور مشترکان، مدیرعامل رایتل از اجرای دستور وزیر ارتباطات مبنی بر عدم قطع خدمات مشترکان بدهکار خبر داد.

دکتر مهدی فقیهی، مدیرعامل رایتل، با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با زیرمجموعه این اپراتور، اظهار کرد: دستور وزیر ارتباطات در خصوص عدم قطع خدمات مشترکان به دلیل پرداخت‌نشدن قبوض، به مجموعه رایتل ابلاغ شده و در حال اجراست.

وی تأکید کرد تا زمان بازگشت کامل شرایط به حالت عادی، هیچ‌یک از مشترکان رایتل به دلیل بدهی یا تأخیر در پرداخت قبوض با قطع خدمات مواجه نخواهند شد.

فقیهی افزود: رایتل با هدف حفظ پایداری ارتباطات و حمایت از مشترکان، تمامی تمهیدات لازم برای اجرای کامل این دستور را فراهم کرده است.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/338223/مدیرعامل-رایتل-خدمات-مشترکان-بدهکار-اطلاع-ثانوی-قطع