به گزارش سیتنا به نقل از اداره ارتباطات مبیننت، این شرکت با تکیه بر زیرساخت ارتباطی گسترده در سراسر کشور و تمرکز بر نیازهای صنایع مختلف، خدمات یکپارچه ارتباطی، زیرساختی، ابری و هوشمندسازی به سازمانها و کسبوکارها ارائه میدهد. طراحی این راهکارها بر اساس شناخت نیازهای هر صنعت و متناسب با مدل کسبوکار، مقیاس فعالیت و اهداف عملیاتی سازمانها انجام میشود.
در حوزه خردهفروشی و مراکز خرید، مبیننت راهکارهای سازمانی در زمینه ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی هوشمند و مدیریت ارتباطات شعب ارائه میکند. این راهکارها با هدف بهبود تجربه مشتری، افزایش اثربخشی ارتباطات بازاریابی و یکپارچهسازی ارتباطات میان شعب مختلف طراحی شدهاند.
سرویس پیامک هوشمند مبیننت ابزاری قدرتمند برای ارتباط هدفمند با مشتریان است که امکان ارسال پیامکهای مکانمحور، هوشمند و مبتنی بر رفتار مشتریان را فراهم میکند. به کمک این سرویس، کسبوکارها میتوانند پیامها را براساس سناریوهای مختلف در نقاطی که مخاطبین حضور دارندارسال کنند. همچنین با اجرای کمپینهای دقیق، بهینه و شخصیسازیشده،میتوانند هزینههای خود را مدیریت کنند. علاوه بر این، امکان گزارشدهی و تحلیل عملکرد کمپینها، مدیران را در تصمیمگیری دادهمحور یاری میکند.
پلتفرم چندرسانهای تبلیغاتی (Digital Signage) مبیننت به کسبوکارها امکان میدهد محتوای تبلیغاتی، اطلاعرسانی و تعاملی خود را بهصورت متمرکز و هوشمند بر روی نمایشگرهای دیجیتال مدیریت و پخش کنند. فروشگاهها میتوانند پیامهای تبلیغاتی متناسب با فصل، تخفیفها و محصولات جدید را نمایش دهند، مسیرها و خدمات داخلی را اطلاعرسانی کنند و محتوای تعاملی مانند نظرسنجی و پیشنهادات ویژه را فعال کنند. این پلتفرم باعث افزایش تعامل و وفاداری مشتریان و امکان سنجش تاثیر تبلیغات از طریق تحلیل دادهها میشود.
راهکارهای جامع ارتباطی مبیننت شامل زیرساختهای امن و پایدار برای شعب، دفاتر و شبکه فروش است و به سازمانها امکان میدهد ارتباطات داخلی و بینشعبهای خود را با کیفیت و امنیت بالاتری مدیریت کنند وهزینههای عملیاتی را کاهش دهند.
نمایشگاه بینالمللی ریتیل شو از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود و بازدیدکنندگان محترم میتوانند از ساعت ۸ الی ۱۶، از غرفه مبیننت در سالن ۷ بازدید کرده و با راهکارهای سازمانی مبیننت آشنا شوند.
انتهای پیام