به گزارش سیتنا به نقل از تک این ایشیا، دادههای بیش از چهار میلیون کاربر تلفن همراه نشان میدهد که محبوبیت چتجیپیتی در کمتر از یک سال، تقریبا سه برابر شده است. پس از آن اپلیکیشنهای تجارت الکترونیک و خدمات مالی مانند «دایسو مال»، «اولیو یانگ» و «کاکائو پی» قرار دارند که رشد قابل توجهی داشتهاند، اما هیچیک به سرعت خیرهکننده چتجیپیتی نرسیدهاند.
یک نظرسنجی نشان داده که «چتجیپیتی» (ChatGPT) بالاترین نرخ رشد کاربر را در میان اپلیکیشنهای مخصوص تلفنهای همراه هوشمند کره جنوبی در سال ۲۰۲۵ به دست آورده است.
دادههای بهدستآمده از چهار میلیون کاربر تلفنهای همراه هوشمند نشان میدهند که تعداد کاربران این اپلیکیشن هوش مصنوعی مولد شرکت «اوپنایآی»(OpenAI) بین ژانویه و نوامبر ۱۹۶.۶ درصد افزایش یافته است.
«دایسو مال»(Daiso Mall)، پلتفرم تجارت الکترونیک فروشگاه دایسو با ۳۱.۹ درصد افزایش در رتبه دوم قرار گرفت و پس از آن «اولیو یانگ»(Olive Young) با ۳۰.۸ درصد و «مونینو»(Monino)، اپلیکیشن خدمات مدیریت دارایی برای کاربران شرکتهای وابسته به «سامسونگ»(Samsung) نیز با ۲۸.۱ درصد افزایش در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
چتجیپیتی با میانگین ۱۶.۷ میلیون کاربر ماهانه، در صدر استفاده قرار گرفت و «کاکائو پی» (Kakao Pay) با ۹.۱ میلیون و اولیو یانگ با ۸.۶ میلیون کاربر در رتبههای بعدی قرار گرفتند.
انتهای پیام