به گزارش خبرنگار سیتنا، سید مهدی طباطبایی، در نشست با مدیران و فعالان روابط عمومی وزارت ارتباطات و در سخنان خود با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان «قلب تپنده و دست راست یک سازمان» گفت: «ماموریت امروز دستگاههای روابط عمومی پیشتازی و پرچمداری در پاسخ به مردم است؛ به جای توجیه و لاپوشانی کاستیها، باید با صداقت، توضیح شفاف و عذرخواهی، اعتماد و احترام مخاطب را جلب کنند.»
وی با ذکر مثالی از آموزههای عرفانی افزود: «همانطور که بزرگان به ما میآموزند، عزت واقعی در تواضع است. روابط عمومی نیز با فروتنی در برابر مخاطبان و مردم، هم برای خود و هم برای سازمان و دولت، آبرو و اعتبار میسازد.»
معاون دفتر رئیسجمهور ادامه داد:«مانند نوای موذنین که زمینه جلب یا دفع مردم را فراهم میکند، صدای روابط عمومی نیز در سازمانها میتواند اشتیاق به همکاری و اعتماد ایجاد کند. اگر نقص یا کمبود وجود دارد، با توضیح و عذرخواهی شفاف، مسیر اعتمادسازی باز میشود.»
طباطبایی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای فعالان حوزه روابط عمومی و اساتید حاضر در جشنواره گفت: «امیدوارم این جشنواره که حرکت مبارکی است، تداوم یابد و زمینه خدمترسانی بهتر و بیشتر را فراهم کند.»
انتهای پیام
خبرنگار: سارا استوار