حضور شرکت زیرساخت در نمایشگاه ها، حلقه اتصال با مشتری است

سهراب آغ بیات
عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت درباره ضرورت حضور شرکت ارتباطات زیرساخت در نمایشگاه «شهر پایدار» و تغییر رویکرد اقتصادی شرکت گفت: فلسفه همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و ملی، حضور فعال است که حلقه اتصال با مشتری است.

به گزارش سیتنا، آغ بیات در گفتگو با خبرنگار شرکت ارتباطات زیرساخت درباره ضرورت حضور شرکت ارتباطات زیرساخت در نمایشگاه «شهر پایدار» و تغییر رویکرد اقتصادی شرکت گفت: فلسفه همایش ها و نمایشگاه های بین المللی و ملی، حضور فعال است که حلقه اتصال با مشتری است و فرصتی است تا شرکتها و سازمان ها، فعالیتهای خودشان را ارایه دهند.

وی معرفی شرکت و ارایه توانمندی های آن در زمینه شبکه و تجاری سازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به ماهیت این همایش و نمایشگاه بین المللی، جذب سرمایه گذار برای شرکت ارتباطات زیرساخت حائز اهمیت است و نمایشگاه شهر پایدار با توجه به ماهیت داخلی و بین المللی، فرصت مناسبی برای شناساندن قابلیت های شرکت به مشتریان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت زیرساخت با تاکید براینکه دستاورد هیچ گاه فی البداهه ظاهر نمی شود و نیازمند صبراست، افزود: نگاه موجود به شرکت زیرساخت یک نگاه حاکمیتی است که البته وظایفی در این حوزه وجود دارد، اما بعد تجاری کمرنگ تر از بعد حاکمیتی آن نیست.

وی حضور در نمایشگاه های آینده و مشارکت با سازمان ها و شرکت های دیگر را مهم برشمرد و ادامه داد: حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت نیازمند گذران یک مسیر است که اکنون شرکت زیرساخت، درحال تلاش است  تا انشالله به هدف نهایی برسیم.

آغ بیات در خصوص نگاه شرکت ارتباطات زیرساخت و کمک برای رسیدن به شهر پایدار گفت: شهر پایدار نشات گرفته از توسعه پایدار است و اضلاع توسعه پایدار، اقتصاد، محیط زیست و ارتباطات است. دراین میان زیرساخت هم مادر شبکه ها ی ارتباطی کشور است و می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/326939/حضور-شرکت-زیرساخت-نمایشگاه-ها،-حلقه-اتصال-مشتری