محمد گودرزی، مدیرکل فروش و پشتیبانی مشتریان سازمانی همراه اول، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا درباره رویکرد این شرکت در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۵ توضیح داد: «امسال سال چهارمی است که همراه اول در نمایشگاه جیتکس شرکت کرده و در این چهار سال، با رویکرد مشخصی شامل عرضه دستاوردها از یک سو و ایجاد امکان همکاریهای مشترک بینالمللی از سوی دیگر، حضور داشتهایم.»
وی افزود: «با توجه به رویکرد نمایشگاه، محصولات و دستاوردی را عرضه میکنیم که هم توان و قدرت ما به عنوان یک شرکت فعال در حوزه تلکام را معرفی کند و هم زمینه فعالیتهای مشترک را بررسی نماید. محصولات و سرویسهای ما آمادگی ورود به بازار جهانی را دارند. ما سرویسها و پلتفرمهایی را ارائه می دهیم که با توجه به حجم بالای مشتریان در ایران، قابلیت ارائه سرویس به اپراتورهای دیگر را نیز دارند.
گودرزی با اشاره به تمرکز نمایشگاه امسال، گفت: «امسال بر پلتفرمهای کریر و دیجیتال سرویس تمرکز داشتیم و در حال مذاکره هستیم تا این پلتفرمها را به صورت همکاری مشترک یا به عنوان سرویس به دیگران عرضه کنیم.»
وی درباره استقبال بازدیدکنندگان اظهار داشت: «هر سال استقبال خوبی داشتیم، اما امسال، استقبال جذابتری رقم خورده و بازدیدکنندگان وقت بیشتری برای آشنایی با محصولات و سرویسهای ما صرف میکنند. سرویسهای خاصی مانند پلتفرم ارسال اساماس، مخاطبان را جذب میکنند. پلتفرمهای کشاورزی و سایر پلتفرمهای عرضهشده نیز جذابیت بالایی دارند و ارتباطات خوبی شکل گرفته است.»
مدیرکل فروش همراه اول در پایان ابراز امیدواری کرد که با حل مشکلات حقوقی و مالی، این همکاریها به ثمر برسد و به نتیجه مطلوب دست یابیم.
خبرنگار: مونا ارشادی فر