دکتر محمد احمدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست در گفتوگو با خبرنگار سیتنا در نمایشگاه الکامپ، درباره ظرفیتهای شرکت کاراشاب، گفت: «وقتی وارد لایه سرویس میشویم، انتظارات مشتریان متفاوت است و نیازمند طراحی اختصاصی و شخصیسازیشده خدمات هستیم. کاراشاب این ظرفیت را هم در بخش مشتریان خانگی (B2C) و هم در بخش سازمانی (B2B) ایجاد کرده است.»
معاون وزیر ارتباطات، افزود: «کاراشاب با بهرهگیری از زیرساختهای ارتباطی چندلایه و ایجاد همافزایی میان شبکههای مختلف، میتواند نقشی کلیدی در تکمیل زنجیره خدمات ارتباطی ایفا کند.»
احمدی در پایان خاطرنشان کرد: «بخشی از خلاءهایی که در ساختارهای دولتی و شبهدولتی وجود داشته، با رویکرد نوآورانه و خدمات جدید کاراشاب برطرف خواهد شد و این همکاری به ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان کمک شایانی خواهد کرد.»
انتهای پیام
خبرنگار: سارا استوار
تصویربردار: مهسا شریفی نیا