رونمایی از هویت بصری جدید گروه فن‌آوا در بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ + گزارش تصویری

ری برندینگ فن آوا
همزمان با بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ، گروه فن‌آوا با سابقه ۲۲ سال فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، در راستای رویکرد جدید و ری‌برندیگ گروه، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سیتنا، گروه فن‌آوا پس از ۲۲ سال فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، همزمان با بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ و در سالن ۳۸ این رویداد، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

به گفته مدیران این گروه، طراحی هویت بصری جدید بر پایه تغییرات کسب‌وکار، تحولات صنعت فناوری و رویکرد نوین فن‌آوا در مسیر ری‌برندینگ انجام شده و نمادی از پویایی، نوآوری و حرکت تازه این مجموعه در نقشه راه آینده است.

مسعود زندوکیلی، مدیرعامل گروه فن‌آوا، در مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری این گروه با اشاره به سابقه این هلدینگ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فناوری کشور، گفت: «فن‌آوا با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه و برخورداری از مجوزهای متعدد در حوزه‌های مختلف ICT، در یک سال و نیم گذشته، تغییرات اساسی در مدل کسب‌وکار خود ایجاد کرده و اکنون با تمرکز بر فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی، هوشمندسازی و فناوری‌های مالی، گام تازه‌ای در مسیر توسعه برمی‌دارد.»

وی افزود: «بخش‌هایی از فعالیت‌های جدید گروه در نمایشگاه الکامپ امسال معرفی شده و برنامه داریم در نمایشگاه‌های آینده نیز دستاوردهای نوآورانه بیشتری را رونمایی کنیم.»

زندوکیلی در پایان از مدیران و اعضای پیشین و کنونی هیات‌ مدیره گروه فن‌آوا به دلیل همراهی و حمایت‌هایشان قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود هویت بصری جدید سرآغاز حرکتی پرشتاب و تحول‌آفرین برای این هلدینگ باشد.

انتهای پیام

خبرنگار: سارا استوار
عکاس: مهسا شریفی نیا

ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا
ری برندینگ فن آوا

Source URL: https://www.citna.ir/news/325817/رونمایی-هویت-بصری-جدید-گروه-فن‌آوا-بیست-هشتمین-نمایشگاه-الکامپ-گزارش-تصویری