برنامه کاراشاب برای تبدیل به اپراتور سرویس شرکت مخابرات ایران

کاراشاب
مدیرعامل شرکت کاراشاب به مناسبت حضور این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ با هدف معرفی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران و با شعار «کاراشاب؛ شریک راهبردی اقتصاد دیجیتال» تاکید کرد: هدف کلان کاراشاب تبدیل شدن به اپراتور سرویس شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش خبرنگار سیتنا، نشست مطبوعاتی شرکت کاراشاب به مناسبت حضور این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ، با شعار «کاراشاب؛ شریک راهبردی اقتصاد دیجیتال» امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه در محل ساختمان شهید عرفانیان مقدم با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و در این مراسم پوستر و شعار رسمی کاراشاب در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ رونمایی شد.

کاراشاب نقش‌آفرین در حوزه ارزش افزوده و محتوا 

دکتر داوود زارعیان، معاون ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در این نشست با اشاره به نقش رسانه در تحقق جامعه اطلاعاتی، گفت: از سال ۲۰۰۳ تلاش کردیم با برگزاری نشست های ماهانه مفهوم جامعه اطلاعاتی را محقق کنیم.

وی، ادامه داد: در بخش تلفن ثابت همچون همراه، تغییرات زیادی نداشتیم و نسبی بود که همین تغییرات نیز برعهده رسانه‌ها بود و در این راستا نیاز به فناوری تلفن ثابت حس شد و اکنون در حال تغییر از مس به فیبر هستیم که بخش عمده آن در سال های ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ محقق می شود و نقش رسانه در این مسیر پررنگ است.

زارعیان

زارعیان، اظهار کرد: بستری که بر مبنای فیبر ایجاد می شود می تواند هر سرعتی را برای مشتری آماده کند. در همین راستا، کاراشاب در حوزه ارزش افزوده، محتوا و حوزه های دیگر نقش خود را ایفا می کند.

وی، گفت: در شرکت مخابرات به موازات بستر انتقال و حذف محدودیت های سرعت و انتقال، شرکت کاراشاب را بازنگری کردیم و به همین دلیل مسئولیت نمایشگاه الکامپ را به این شرکت واگذار کردیم؛ چرا که با نیازهای روز حرکت می کند.

عضو هیات مدیره کاراشاب، افزود: شرکت های الکامپ زیرساخت ها را فراهم می کنند و این زیرساخت ها سود آور نیستند و شرکت های فناوری خدمات جدید را ارائه می دهند و اگر شرکت های تلکامی به سمت فناوری بروند توسعه ارتباطات با مشکلات جدی مواجه می شوند.

معاون ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، گفت: چشم انداز حرکت جامعه به سمتی است که با سرعت بیشتری امور را ارائه دهند.

هدف کلان کاراشاب تبدیل به اپراتور سرویس شرکت مخابرات ایران است

به گزارش سیتنا، علی مهرپویا، مدیرعامل کاراشاب هم در ادامه این مراسم، گفت: کاراشاب مجری توسعه سامانه های نرم افزاری و فناوری در مخابرات است و در توسعه شرکت مخابرات نقش مهمی دارد و بازوی توسعه فناوری در شرکت مخابرات است.

وی، گفت: به عنوان تسهیلگر و تسریع کننده توسعه کسب و کارهای جدید ماموریت گرفتیم تا حلقه اتصال این کسب و کارها را آماده کنیم و با شناسایی فرصت های جدید کاری باعث رشد کسب و کارها شویم و ایجاد کسب و کارهای جدید را داشته باشیم.

مهرپویا

مهرپویا، اظهار کرد: هدف کلان کاراشاب تبدیل شدن به اپراتور سرویس شرکت مخابرات ایران است.

وی، گفت: ارائه خدمات مخابراتی و توسعه زیرساخت ها را در کارنامه خود داریم و استفاده از این شبکه و ایجاد سرویس های جدید را در برنامه داریم.

مدیرعامل کاراشاب، افزود: تغییر تکنولوژی سیم مسی به فیبرنوری یکی از خدمات توسعه ای مخابرات ایران است.

وی، خاطرنشان کرد: برای معرفی توان داخلی شرکت مخابرات و کاراشاب در الکامپ حاضر می شویم و به دنبال توسعه ارتباطات با کسب و کارهای حوزه فناوری و ارتباطات هستیم تا به اهداف کلان شرکت دست یابیم.

مهرپویا، افزود: در حوزه ترافیک و محتوا برای مخابرات ایران تامین کننده نیازهای اصلی مشتریان هستیم و نقش اساسی در بازار ترافیک داریم.

وی، گفت: در حوزه پیامک جزو بازیگران اصلی تلفن همراه هستیم و با در بحث ثابت با سرشماره های خاص فعالیت داریم .

مدیرعامل کاراشاب، اظهار کرد: در الکامپ با امکانات و زیرساخت هایی که در اختیار داریم، به بازارها و کسب و کارها خدمت جدید ارائه می دهیم.

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: سهند بیژن نیا

کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب
کاراشاب

Source URL: https://www.citna.ir/news/325525/برنامه-کاراشاب-تبدیل-اپراتور-سرویس-شرکت-مخابرات-ایران