راه اندازی دستیار هوشمند مالیاتی در پیام رسان بله

بانک ملی
به منظور تسهیل دسترسی مؤدیان مالیاتی و ارائه خدمات سریع‌تر و کارآمدتر، شرکت اعتماد پردازش سداد از راه‌اندازی بات اختصاصی سامانه مؤدیان در پیام‌رسان بله خبر داد.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از اعتماد پردازش سداد، نوشت: این دستیار هوشمند با هدف کاهش پیچیدگی‌های نرم‌افزاری و ایجاد بستر ساده و در دسترس، امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال دسته‌ای صورت‌حساب‌ها: امکان بارگذاری فایل و انتقال سریع تمامی صورت‌حساب‌ها به سامانه مؤدیان.

مشاهده فاکتور با کد مالیاتی منحصر به‌فرد: دسترسی فوری به جزئیات هر فاکتور تنها با وارد کردن کد مالیاتی.

پشتیبانی جامع: شامل ثبت و پیگیری تیکت، و دسترسی مستقیم به بخش "تماس با ما". https://ble.ir/tspbot

استعلام‌های ضروری: استعلام کالا و خدمات و همچنین استعلام شناسه ملی اشخاص حقوقی.

راهنما و آموزش در لحظه: دسترسی به بخش سؤالات متداول و آموزش‌های کاربردی.

اخبار و اطلاعیه‌های مالیاتی: دریافت آخرین بخشنامه‌ها، تغییرات و اطلاعیه‌های رسمی.

شرکت اعتماد پردازش سداد با معرفی این سرویس، گامی مؤثر در جهت رفاه مؤدیان و مدیریت آسان‌تر امور مالیاتی برداشته است.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/325463/راه-اندازی-دستیار-هوشمند-مالیاتی-پیام-رسان-بله