به گزارش سرویس شهروند خبرنگار سیتنا، برخی از رانندگان تپسی اعلام کردهاند که صبح امروز دوشنبه 13 مردادماه، از ساعت ۸:۰۳ تا ۸:۴۰ دقیقه، سامانه تپسی با اختلال فنی در نقشه و مسیربندی مواجه بوده است.
بر اساس اظهارات رانندگان، در این بازه زمانی مسافران میتوانستند درخواست سفر ثبت کنند، اما به دلیل آپدیت نشدن نقشه در اپلیکیشن راننده، امکان مشاهده یا بارگذاری مسیر حرکت وجود نداشت. این مسئله باعث شد برخی رانندگان پس از قبول اولیه سفر، مجبور به لغو سفر به دلیل نقص سیستم شوند.
با این حال، در کمال تعجب، رانندگان از سوی تپسی با پیامک اخطار لغو سفر مواجه شدند؛ در حالی که منشأ مشکل فنی از زیرساخت خود پلتفرم تپسی بوده است، نه کاربران راننده.
رانندگان معترض خواستار آن هستند که تپسی ضمن پاسخگویی رسمی به این اختلال، اخطارهای ناعادلانه را حذف و سابقه آنها را پاکسازی کند.

پیگیری های تکمیلی سیتنا نشان می دهد که این مشکل که در برخی دیگر از سکوهای تاکسی اینترنتی رخ داده است به دلیل اختلال در سیستم جی پی اس بوده است.
انتهای پیام
گزارش از سارا استوار