دکتر محمدمهدی تقیپور، مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا اظهار کرد: «از حدود دو سال پیش، مجموعهای از برنامههای تحولی در شرکت بهپرداخت تعریف شد که بخش عمدهای از آنها به نوسازی تجهیزات و زیرساختها اختصاص داشت.»
وی افزود: «یکی از سرفصلهای مهم این برنامهها، تمرکز بر بهبود شبکه و افزایش پایداری سرویسها بود. خوشبختانه، اقدامات انجامشده در این مدت باعث شد که شبکهی بهپرداخت در برابر اختلالات و محدودیتهای اخیر در شبکه داخلی کشور، تابآوری مناسبی از خود نشان دهد و خدمات پایداری را به مشتریان ارائه کند.»
تقیپور با قدردانی از تلاشهای شبانهروزی همکاران خود در بخشهای مختلف از جمله امنیت، مرکز عملیات شبکه (NOC) و تیمهای مانیتورینگ، گفت: «نظارت مستمر و اقدامات دقیق این واحدها نقش بسزایی در حفظ کیفیت سرویس و رضایت مشتریان داشته است.»
خبرنگار: سارا استوار
تصویربردار: سهند بیژن نیا