به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران ، مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران، ضمن تجلیل از مدیریت موفق در شرایط بحرانی، توسعه سریع FTTH و رفع نیازهای مشتریان در پایتخت را از مهمترین اولویتهای شرکت برشمرد و بر ضرورت توسعه خدمات و پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان در تهران تأکید کرد.
وی با اشاره به نقش مؤثر مخابرات منطقه تهران در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: «در آن شرایط سخت، همه مدیران تهران پای کار بودند و با مدیریتی مناسب، بحران را بهخوبی پشت سر گذاشتند. همکاران بخشهای شبکه، توسعه و نگهداری عملکردی بسیار خوب از خود نشان دادند وشرکت مخابرات ایران یکی از بهترین مجموعهها در مدیریت بحران بود.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به برنامههای توسعهای در حوزه فیبرنوری (FTTH)، بر لزوم توجه ویژه به نیازهای واقعی مشتریان در نقاط مختلف تهران تأکید کرد و گفت: «در مناطقی که مشتری از کیفیت اینترنت رضایت ندارد، باید با سرعت بیشتری توسعه شبکه فیبر انجام شود. اصل کار ما ارائه خدمات در هر شرایطی است و باید وظیفهمان را بهدرستی انجام دهیم.»
وی با بیان اینکه مطابق با روند جهانی، برنامه شرکت مخابرات ایران مهاجرت از کابل مسی به فیبرنوری است.گفت: در فرایند توسعه فیبرنوری با شرکتهای FCP به عنوان شرکای تجاری نیز همکاری می کنیم .
جعفرپور همچنین با تأکید بر اهمیت همکاری با پیمانکاران شبکه افزود: «شبکه پیمانکاران، سرمایه ارزشمند ما هستند. لازم است با این گروه همکاری سازندهای داشته باشیم و در راستای رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.»
انتهای پیام