ادامه اختلال در خدمات غیرحضوری بانک پاسارگاد علی رغم اعلام رسمی بازگشت به چرخه بانکی!

بانک پاسارگاد
در حالی که با گذشت بیش از 10 روز از حمله سایبری به زیرساخت‌ بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر بانک پاسارگاد در مقابله با حملات سایبری، توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد را مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر اعلام کرده است.

به گزارش سیتنا، در حالی که با گذشت بیش از 10 روز از حملات سایبری به زیرساخت‌ بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری (اینترنت بانک و موبایل بانک) این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل این بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر این بانک در مقابله با حملات سایبری و زمان دقیق رفع این مشکلات، توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد را مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر دانسته است.

نکته دیگر آنکه علی رغم اعلام مدیرعامل این بانک مبنی بر بازگشت بانک پاسارگاد به چرخه ارائه خدمات، همچنان خدمات اینترنتی این بانک در دسترس نیست.

آیا مدیرعامل این بانک از وضعیت ارائه خدمات بانک تحت مدیریتش بی اطلاع است یا بخش اصلی خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت را جزو خدمات بانک نمی داند که این پیامک از جانبش ارسال می شود؟!

در متن این پیامک آمده است:

همراهان وفادار بانک پاسارگاد
توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد که به واسطه اعتماد شما شکل گرفته است مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر بود.
با این حال با تلاش نستوه و شبانه روزی فرزندان شما در بانک پاسارگاد خدمات بانک به حالت عادی بازگشته و ان‌شا الله از استمرار برخوردار خواهد بود.
بی تردید شرح صدر و اعتماد مثال زدنی و قابل تقدیر همراهان گرانقدر که یاری‌گر ما بوده‌اند، پشتوانه‌ای استوار برای عبور از هر مانعی خواهد بود. در‌کنار هم ایستاده‌ایم و ثابت کرده‌ایم:
«آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است»
با سپاس و احترام
مجید قاسمی
مدیرعامل بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/321634/ادامه-اختلال-خدمات-غیرحضوری-بانک-پاسارگاد-علی-رغم-اعلام-رسمی-بازگشت-چرخه-بانکی