اختلال در دریافت پیامک بانکی برای برخی کاربران سکوهای داخلی

پیامک بانکی
طی ساعات اخیر امکان استفاده برخی کاربران از خدمات اسنپ فود به دلیل عدم دریافت پیامک بانکی از سوی برخی بانک‌ها میسر نیست.

تعدادی از کاربران سیتنا طی ساعات اخیر با ارسال پیام‌هایی برای این رسانه تاکید داشتند که امکان استفاده از خدمات اسنپ فود به دلیل عدم دریافت پیامک‌های بانکی برایشان میسر نیست.

خبرنگار سیتنا هم برای بررسی این موضوع نسبت به سفارش از اسنپ فود اقدام کرد که پس از چندین بار تلاش با کارت‌های بانکی بانک ملی و پاسارگاد به دلیل عدم دریافت پیامک از بانک موفق به سفارش نشد اگرچه امکان دریافت پیامک از بانک‌های سامان و پست بانک وجود داشت.

به دنبال پیگیری های سیتنا از روابط عمومی اسنپ، این واحد تاکید کرد که مشکلی در ارائه خدمات بانکی برای کاربران این اپلیکیشن وجود ندارد و کاربران در صورت وجود مشکل می‌توانند با پشتیبانی تماس برقرار کنند.

تکمیلی

روابط عمومی اسنپ در پیگیری سیتنا پیرامون بروز این اختلال، مشکل ایجاد شده در عدم دریافت پیامک بانکی از سوی برخی بانک ها (بانک‌های ملی و پاسارگاد) را مشکلی دانست که کاربران سایر اپلیکیشن های داخلی نیز طی ساعات اخیر با آن مواجه بودند و ارتباطی به سیستم فنی اسنپ ندارد.

خبرنگار سیتنا برای پیگیری این مشکل، موضوع را از طریق اپراتورهای تلفن همراه و بانک ها نیز دنبال می‌کند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/321629/اختلال-دریافت-پیامک-بانکی-برخی-کاربران-سکوهای-داخلی