مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون نحوه رسیدگی به آسیب دیدگان از قطعی برق، گفت: افرادی که به دلیل قطعی برق، وسایلشان سوخته یا خودشان آسیب دیده اند، می توانند از طریق سایت https://bime.tavanir.org.ir/ درخواست خود را ثبت کنند و سپس شرکت بیمهگر با بررسی و مراجعه، میزان خسارت را تعیین می کند و پس از آن پراداخت انجام می شود.
وی، ادامه داد: به صورت متعارف این رسیدگی از زمان ثبت، بازدید و تشخیص میزان خسارت، حدود دو ماه طول می کشد.
انتهای پیام
گفتوگو از زهرا طاهری