به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در جریان بازدید از اداره کل بازرسی این شرکت، بر نقش حیاتی و اثرگذار این حوزه بهعنوان بازوی نظارتی و صیانت از سلامت اداری شرکت تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،با اشاره به مسئولیت خطیر حوزه بازرسی در رصد عملکرد بخشهای مختلف و پیشگیری از بروز بحران ها، افزود: «بازرسی نهتنها وظیفه کشف و گزارش تخلفات را بر عهده دارد، بلکه نقش مهمی در فرهنگسازی، اصلاح فرآیندها و ارائه پیشنهادهای سازنده برای بهبود عملکرد ایفا میکند.»
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با قدردانی از تلاشهای کارکنان این حوزه، افزود: «امروزه شفافیت، پاسخگویی و سلامت اداری سه اصل بنیادین در مدیریت سازمانی به شمار میرود و حوزه بازرسی، ضامن تحقق این اصول در سطح شرکت است.»
در این بازدید، کامران فيضی مدیرکل بازرسی نیز گزارشی از عملکرد، چالشها و برنامههای آتی این بخش و اقدامات انجامشده ارائه کردند.
مهندس جعفرپور نیز با بررسی این گزارشها، بر ضرورت ارتقاء ابزارهای نظارتی، استفاده از فناوریهای نوین و تقویت تعامل میان بازرسی و سایر واحدها تأکید کرد.
وی در پایان، همراهی همه مدیران و کارکنان با رویکرد نظارتی و اصلاحگرایانه حوزه بازرسی را عاملی کلیدی در مسیر توسعه پایدار شرکت دانست.
انتهای پیام