نقش کلیدی بازرسی در شفافیت و توسعه پایدار شرکت مخابرات ایران

جعفر پور
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: امروزه شفافیت، پاسخ‌گویی و سلامت اداری سه اصل بنیادین در مدیریت سازمانی به شمار می‌رود و حوزه بازرسی، ضامن تحقق این اصول در سطح شرکت است.

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در جریان بازدید از اداره کل بازرسی این شرکت، بر نقش حیاتی و اثرگذار این حوزه به‌عنوان بازوی نظارتی و صیانت از سلامت اداری شرکت تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،با اشاره به مسئولیت خطیر حوزه بازرسی در رصد عملکرد بخش‌های مختلف و پیشگیری از بروز بحران ها، افزود: «بازرسی نه‌تنها وظیفه کشف و گزارش تخلفات را بر عهده دارد، بلکه نقش مهمی در فرهنگ‌سازی، اصلاح فرآیندها و ارائه پیشنهادهای سازنده برای بهبود عملکرد ایفا می‌کند.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این حوزه، افزود: «امروزه شفافیت، پاسخ‌گویی و سلامت اداری سه اصل بنیادین در مدیریت سازمانی به شمار می‌رود و حوزه بازرسی، ضامن تحقق این اصول در سطح شرکت است.»

در این بازدید، کامران فيضی مدیرکل بازرسی نیز گزارشی از عملکرد، چالش‌ها و برنامه‌های آتی این بخش و اقدامات انجام‌شده ارائه کردند.

مهندس جعفرپور نیز با بررسی این گزارش‌ها، بر ضرورت ارتقاء ابزارهای نظارتی، استفاده از فناوری‌های نوین و تقویت تعامل میان بازرسی و سایر واحدها تأکید کرد.

وی در پایان، همراهی همه مدیران و کارکنان با رویکرد نظارتی و اصلاح‌گرایانه حوزه بازرسی را عاملی کلیدی در مسیر توسعه پایدار شرکت دانست.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/320182/نقش-کلیدی-بازرسی-در-شفافیت-و-توسعه-پایدار-شرکت-مخابرات-ایران