به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، نخستین نشست داود زارعیان، سرپرست اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران با کارکنان این اداره، برگزار شد.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران حوزه ارتباطات، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه شرکت دانست و گفت: «پیشبرد اهداف ارتباطی شرکت بدون اتکای واقعی به سرمایه انسانی ممکن نیست. نیروی انسانی توانمند و باانگیزه، پشتوانهای اساسی برای اعتمادسازی، ارتقای تصویر سازمان و تعامل سازنده با جامعه و رسانههاست.»
وی با تأکید بر نقش کلیدی اداره کل ارتباطات در تقویت چهره سازمانی شرکت مخابرات ایران و تعامل مؤثر با رسانهها و افکار عمومی افزود: «اطلاعرسانی مسئولانه، دقیق و بهموقع، یکی از ارکان مهم اعتمادسازی در جامعه و ایجاد ارتباط مؤثر میان شرکت و ذینفعان است.»
سرپرست اداره کل ارتباطات همچنین خواستار همافزایی و افزایش هماهنگی در انتشار اخبار و تولید محتوای حرفهای شد و بر بهرهگیری از ظرفیتهای رسانهای برای انعکاس دستاوردها و فعالیتهای شرکت تأکید کرد.
دکتر زارعیان تصریح کرد: «باید تلاش کنیم با تولید محتوای حرفهای، پاسخگویی سریع و برخورد شفاف، جایگاه ارتباطی شرکت را در تراز شایسته آن ارتقا دهیم. این هدف تنها با مشارکت فعال کارکنان و ایجاد فضای مناسب برای رشد و اثرگذاری آنان قابل دستیابی است.»
در پایان این نشست، کارکنان اداره کل ارتباطات نیز با بیان دیدگاهها و تجربیات خود، بر آمادگی برای همکاری مؤثر در مسیر ترسیمشده تأکید کردند.
انتهای پیام