امکان استفاده برخط مشتریان از خدمات متنوع سامانه مخابرات من
سامانه مخابرات من این امکان را به مشتریان شرکت مخابرات ایران می دهد که تمام فعالیتهای مربوط به تلفن ثابت و اینترنت را در سراسر کشور به صورت آنلاین و با سرعت مناسب، انجام داده و پیگیری کنند.
به گزارش سیتنا، تمام مشتریان شرکت مخابرات ایران می توانند از تمامی خدمات سامانه مخابرات من نظیر ثبتنام آنلاین سرویسهای باندپهن به صورت پیشپرداخت و پس پرداخت، خرید بستههای اینترنت پرسرعت، درخواست خط تلفن ثابت، پرداخت قبوض تلفن ثابت و خدماتی، سرویسهای ویژه خط تلفن ثابت، کشف مزاحم، گزارش ریز مکالمه و ریز مصرف اینترنت، جستجوی شماره تلفن مشاغل و اعلام لیست تلفن های به نام شخص، استفاده کنند.
سامانه و اپلیکیشن مخابرات من با نشانی my.tci.ir یکی از مهم ترین درگاه های ارتباطی شرکت مخابرات ایران در ارائه خدمات واحد مخابراتی بر طبق نیازهای نوین مشتریان است که با توسعه روزافزون خود، اکنون بسیاری از خدمات مبتنی بر تلفن ثابت و دیتا را که قبلا نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی داشتند را به صورت کامل پوشش می دهد.
انتهای پیام
1403-09-11 - 16:00