به گزارش سیتنا، از عصر روز گذشته (یکشنبه) اختلال جزیی در برخی سامانههای بانک ملت در جایگاههای سوخت و فروشگاه ها، گزارش شد که پیگیری خبرنگار سیتنا نشان می دهد دلیل این اختلال مشکل در زیرساخت های فنی بانک ملت بوده است که هم اکنون تا حدود زیادی برطرف شده است.
گفتنی است؛ معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی هم روز گذشته در این رابطه گفت: مورد اخیر بانک ملت، مشکل سخت افزاری بوده و هکی در کار نیست.
بانک ملت در اطلاعیه ای با عذرخواهی از هموطنان، از اختلال موقت در سامانه های غیرحضوری خبر داد.
به گزارش سیتنا از روابط عمومی بانک ملت، با تلاش کارشناسان و متخصصان این بانک، مشکل فنی ایجاد شده در سامانه های غیرحضوری و پرداخت برطرف شده و سامانه های یادشده ارائه خدمات به مشتریان را از سر گرفتند.
بانک ملت در این اطلاعیه با بیان این نکته که از تمام ظرفیت های بانک برای رفع این مشکل استفاده شد تا به سرعت سامانه ها به مدار بازگردند، از هموطنان بابت صبر و شکیبایی تا رفع کامل این اختلال قدردانی کرد.
انتهای پیام