پیاده سازی نظرسنجی در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

محمد خوانساری
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با توجه به هدف رضایت‌ سنجی مردمی در راستای بهبود کیفیت خدمات دولتی، در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، نظرسنجی ویژه‌ ای پیاده‌ سازی شده است که به کاربران، اعم از حقیقی و حقوقی، امکان می‌ دهد تا نظرات و امتیازات خود را درباره خدمات ارائه شده در پنجره واحدها و سامانه‌ های ملی و استانی ثبت کنند.

به گزارش سیتنا، محمد خوانساری در شبکه اجتماعی ویراستی، آورده است:

با توجه به هدف رضایت‌سنجی مردمی در راستای بهبود کیفیت خدمات دولتی، در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، نظرسنجی ویژه‌ای پیاده‌سازی شده است که به کاربران، اعم از حقیقی و حقوقی، امکان می‌دهد تا نظرات و امتیازات خود را درباره خدمات ارائه شده در پنجره واحدها و سامانه‌های ملی و استانی ثبت کنند.

این نظرسنجی به‌طور خاص به ارزیابی نحوه برخورد، سرعت تحویل خدمت، کیفیت ارائه خدمت و سایر جنبه‌های مرتبط می‌پردازد. اعداد نظرات ثبت‌شده در خصوص کیفیت خدمات الکترونیکی شناسه‌دار دستگاه‌ها، با مشارکت بیش از ۱۵ هزار نفر، به بیش از یک میلیون نظر رسیده است. همچنین، در زمینه مشارکت مردم پیرامون سامانه‌های ملی دستگاه‌های خدمت‌رسان، در مقیاس 161999 رأی، متوسط آرای ثبت‌شده 3.6 از پنج است.

ویراست

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/306689/پیاده-سازی-نظرسنجی-در-پنجره-ملی-خدمات-دولت-هوشمند