به گزارش سیتنا، در ۲۷ امین نمایشگاه الکامپ، شرکتها و طرفهای خارجی از کشورهای روسیه، لبنان، چین، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن، ارمنستان، هند و ... حضور یافتند و در جلسات B2B با شرکتهای ایرانی به مذاکره پرداختند تا زمینه توسعه همکاریهای دوجانبه فراهم شود.
سعید سعیدی، مشاور بین الملل ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سیتنا گفت: تمامی جلسات B2B برگزار شده در نمایشگاه الکامپ صورت جلسه خواهد شد و سه هفته پس از اتمام نمایشگاه تا شش ماه پس از آن، فرآیند دنبال کردن شرکتها ادامه خواهد داشت. (لینک)
محمد مهدی آقارفیعی، مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران، گفت: در این دوره از نمایشگاه الکامپ همانند دوره پیش، با استفاده از پلتفرم آنلاین، پروفایل شرکتهای ایرانی و خارجی به نمایش درآمد و دوطرف توانستند شرکتهای مدنظر خود را انتخاب کنند و بالغ بر ۳۰۰ جلسه تناظریابی میان میهمانان خارجی و شرکتهای ایرانی تنظیم و برگزار شد. (لینک)
گزارش تصویری سیتنا از نشست های تجاری با میهمانان خارجی در نمایشگاه الکامپ (لینک)
ببینید| آنچه در جلسات مذاکرات تجاری شرکتهای ایرانی با طرفهای خارجی در الکامپ گذشت (لینک)