عذرخواهی «ایتا» از اختلال پیش آمده در این پیام‌رسان

عذرخواهی «ایتا» از اختلال پیش آمده در این پیام‌رسان
پیام‌رسان ایتا که از شب گذشته (16 آبان ماه) دچار اختلال شده بود، با اعلام اینکه این اختلال رفع شده است، از بروز وقفه پیش آمده عذرخواهی کرد.

به گزارش سیتنا، وب‌سایت رسمی پیام‌رسان ایتا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته (16 آبان ماه) اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد به دلیل بروز یک اشکال فنی در مرکز داده، ارتباط کاربران با اختلال مواجه شده است.

اکنون این پیام‌رسان ایرانی اعلام‌کرد: با تلاش بی‌وقفه کارشناسان فنی، این اختلال حدود ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به‌طور کامل برطرف و همه سرویس‌ها برقرار شد. در ضمن، به اطلاع کاربران می‌رساند برای سهولت در فرایند ورود به حساب، از صبح امروز کد فعال‌سازی برای همه کاربران (به‌جای تماس تلفنی) از طریق پیامک ارسال می‌شود.

پیام‌رسان ایتا از همه کاربران گرامی بابت ایجاد وقفه در خدمت‌رسانی که خارج از اراده ایتا بروز کرده است، صمیمانه عذرخواهی کرد.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/287187/عذرخواهی-«ایتا»-از-اختلال-پیش-آمده-در-این-پیام‌رسان