به گزارش سرویس بینالملل سیتنا، لوگوی جدید فیس بوک به طرز چشمگیری شبیه به نسخه قدیمی است، اما متا میگوید در حال بروزرسانی «سیستم هویتی» فیس بوک است و این بروزرسانی شامل لوگوی جدید با همان رنگ آبی اما با طیفی تیرهتر است.
البته علاوه بر تیرهتر شدن رنگ، خط عمودی حرف f کمی ضخیم تر شده، و سمت چپ خط افقی، کوتاه تر و لبه سمت راست ضخیمتر شده است.
نوشته روی لوگو با فونت facebook sans کمی زاویهدارتر شده و بین حروف فاصله کمتری وجود دارد.
در این رابطه، متا گفت: «هدف ما ایجاد یک طراحی بهروز برای لوگوی فیس بوک بود که جسورتر، قویتر و جاودانهتر باشد.»
این شرکت افزود: ما این کار را با استفاده از رنگ آبی اصلی فیس بوک با اطمینان بیشتر انجام دادیم و لوگوی جدید به گونهای طراحی شده است که از نظر بصری در برنامه ما قابل دسترسیتر باشد و کنتراست قوی تری برای برجسته شدن «f» فراهم کند.
متا ادامه داد: زمانی که شما یک برند موفق و متمایز مانند فیس بوک دارید، ایجاد تغییرات جزئی به جای تغییرات عمده منطقی به نظر میرسد زیرا این امر به جای تغییر، در راستای رشد و توسعه است، زیرا تغییر بزرگ میتواند برای کاربران بسیار نگرانکننده باشد.
مشاور رسانههای اجتماعی، ریا فریمن، میگوید لوگوی جدید «چشمنوازتر» است اما تغییرات به طور کلی بسیار سادهاند.
او افزود: فکر نمیکنم ادامه بهروزرسانی لوگو چیز بدی باشد. تغییرات جزئی باعث افزایش اعتماد به نفس میشود.
با این حال این تغییرات به سوژهای برای میمها و طنزهای کاربران در شبکههای اجتماعی تبدیل شده چرا که بیش از حد ظریف و اندک است.
انتهای پیام