انجام عملیات بروزرسانی و بازیابی سامانه مدیریت مشتریان تلفن ثابت

انجام عملیات بروزرسانی و بازیابی سامانه مدیریت مشتریان تلفن ثابت
با توجه به الزامات سامانه‌های احراز هویت مشترکین و بروزرسانی‌ها و تغییرات اساسی در سامانه‌های مذکور، همکاران فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، پیرو اختلالات پنج شنبه 9 شهریور ماه در این سامانه، عملیات بروزرسانی سامانه‌ها را آغاز نموده‌اند که با توجه به گستردگی دامنه اقدامات و تاثیرات آن، همچنان به طول انجامیده است.

به گزارش سیتنا، عملیات بروزرسانی از ساعات اولیه بامداد روز شنبه آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش،  تا این لحظه سامانه عمده استانها تقریبا به طور کامل بازیابی و به روزرسانی شده و در یک فرایند مطمئن تا چندساعت آینده سامانه جامع تلفن ثابت CRM) FIX) در  سراسر کشور آماده استفاده مجدد کاربران می شود.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/284725/انجام-عملیات-بروزرسانی-و-بازیابی-سامانه-مدیریت-مشتریان-تلفن-ثابت