به گزارش سیتنا، گزارش دریافتی از مشتریان حوزه تجاری مخابرات ایران حاکی است که در یک هفته اخیر اختلال های مکرر در سامانه های کنترل و فروش محصول مخابرات ایران از جمله پارتاک ، الکا ، oss و ... به وجود آمده است و این امر باعث ایجاد نارضایتی مشتریان و کلافه شدن کارکنان حوزه تجاری در ناتواتی از پاسخگوئی به مشتریان شده است و اختلال های ایجاد شده در سامانه های مذکور ، بخشهای مرتبط از جمله MDF و شبکه کابل را نیز تحت تاثیر قرار داده و انجام امور عادی در آنها را نیز با کندی مواجه کرده است.
گفتنی است نبود یک سامانه جامع و با منبع تغذیه از درون شرکت مخابرات به عنوان یک مساله بحرانی تبدیل شده است.
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/photo_2023-09-03_09-01-10.jpg?itok=eeGP469H)
انتهای پیام