تقویت کیفی سرویس‌های پستی با آغاز همکاری شرکت‌های پست عمان و ایران

تقویت کیفی سرویس‌های پستی با آغاز همکاری شرکت‌های پست عمان و ایران
نایب رییس شرکت پست عمان اعلام کرد: در راستای تقویت کیفی سرویس‌های پستی، همکاری بین شرکت پست عمان و شرکت ملی پست ایران آغاز شد که ارزش افزوده و رضایتمندی برای مشتریان پست در دو کشور را به همراه دارد.

به گزارش سیتنا، نصر البوسعیدی، نایب رییس شرکت پست عمان طی توئیتی نوشت:

«ایجاد پلی برای سرویس های پستی»

در راستای تقویت کیفی سرویس‌های پستی، همکاری بین شرکت پست عمان و شرکت ملی پست ایران آغاز شد.

هدف: ارزش افزوده و رضایتمندی برای مشتریان پست در دو کشور

گفتنی است؛ پنج شنبه هفته گذشته در حضور وزرای ارتباطات ایران و عمان، تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین شرکت‌های پست دو کشور با هدف تقویت همکاری‌های پستی به امضاء رسید.

[node:title]

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/280462/تقویت-کیفی-سرویس‌های-پستی-با-آغاز-همکاری-شرکت‌های-پست-عمان-و-ایران