به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، بر اساس گزارش وبسایت آمریکایی Axios، اطلاعاتی که روزانه وارد این چت رباتها میکنیم، چه از طریق رسانههای اجتماعی و چه از طریق وبسایتها، مهارتهای منحصر به فردی را به چترباتها مثل «Chat GPT» منتقل میکند.
بر اساس تجزیه و تحلیل واشینگتن پست، وبسایتهای روزنامه نگاری، سرگرمی و پزشکی بیشترین منابع اطلاعاتی ابزارهای هوش مصنوعی را در اختیار آنها قرار دادند.
در این زمینه، پیشرفتهای هوش مصنوعی امروزی بدون در دسترس بودن دیجیتال، ایدهها و اطلاعاتی که اینترنت مردم را به تولید آن سوق داده است، رخ نمیدهد.
این یافته به ما یادآوری میکند که هر کاری که اکنون با هوش مصنوعی انجام میدهیم به نوبه خود آینده را به گونهای شکل خواهد داد که هرگز نمیتوانیم پیشبینی کنیم.
انتهای پیام