اختلال در سامانه پرداخت قبوض و خدمات شرکت مخابرات ایران

 پرداخت قبوض
از صبح امروز (دوشنبه 21 آبان ماه)، به دلیل اختلال در سیستم بیلینگ شرکت مخابرات ایران، امکان استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت این شرکت امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سیتنا، از صبح امروز (دوشنبه 21 آبان ماه)، امکان پرداخت قبوض شرکت مخابرات ایران در اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین و سامانه‌های خدماتی این شرکت همچون مخابرات من و 2000، میسر نیست و شرکت مخابرات در اپلیکیشن رسمی خود به نام مخابرات من نیز اعلام کرده که به دلیل اختلال در سیستم بیلینگ مخابرات، امکان استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت را ندارد.

در همین راستا، دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات،در پاسخ به خبرنگار سیتنا اعلام کرد که در حال پیگیری برای رفع این اختلال هستیم و در اسرع وقت نسبت به رفع اختلال اقدام می شود.

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر، هنوز مشکل سامانه مخابرات رفع نشده است.

در همین حال روابط عمومی شرکت مخابرات نیز اعلام کرد: با توجه به بروز رسانی سامانه صورتحساب مشتریان شرکت مخابرات ایران اختلالی در این خصوص به وجود آمده است که پیش بینی می شود در ۲۴ ساعت آینده این مشکل به صورت کامل رفع شود.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/275140/اختلال-در-سامانه-پرداخت-قبوض-و-خدمات-شرکت-مخابرات-ایران