کد مطلب: 

272869

ببینید | محسنی اژه‌ای: افراد در برابر آنچه در فضای مجازی می‌گویند مسئولند و باید پاسخگو باشند

رئیس قوه قضاییه، گفت: آن دسته از افرادی در داخل که بخواهند با فعل و قول و از طریق صفحات مجازی خود بر تحریکات بیفزایند، با آشکار شدن صحنه و عیان شدن توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها برای تهدید امنیت مردم ایران، دیگر هیچ عذری از آنها پذیرفته نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

به گزارش سیتنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با بیان اینکه از دشمن توقع و انتظاری جز دشمنی و توطئه‌چینی برای تهدید امنیت مردم ما نمی‌رود، به آن دسته از افرادی در داخل که بخواهند با فعل و قول و از طریق صفحات مجازی خود بر تحریکات بیفزایند گوشزد کرد که با آشکار شدن صحنه و عیان شدن توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها برای تهدید امنیت مردم ایران، دیگر هیچ عذری از آنها پذیرفته نیست.

وی در همین راستا گفت: امروز دیگر آشکار شده که شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها چگونه صحنه را هدایت می‌کنند و به تروریست‌ها برای تهدید امنیت مردم ایران آموزش و تجهیزات می‌دهند و آنها را به داخل کشور می‌فرستند؛ لذا دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند وچنانچه کسی بخواهد با فعل و قول و فعالیت‌های مجازی خود بر تحریکات بیفزاید و اقداماتی بر ضدامنیت مردم داشته باشد، باید پاسخگو باشد و با چنین فردی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

رئیس قوه قضاییه ضمن تبیین و تشریح اهداف و توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به کشور، تاکید کرد: همه باید مواظب باشیم تا کوچکترین خدشه‌ای بر وحدت و یکپارچگی کشور و مردم وارد نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین در ادامه نشست از مسئولان دادسراها اعم از دادستان‌ها، دادیاران و بازپرس‌ها در نقاط مختلف کشور که طی روزهای اخیر با تلاش مضاعف و بعضاً شبانه روزی به امور و پرونده ها رسیدگی کردند، به معاونت مالی و پشتیبانی قوه قضاییه دستور داد تا مساعدت های بیشتری را به بخش دادسراها داشته باشد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-10-03 15:54

افزودن دیدگاه جدید