به گزارش سیتنا، شهرام حیشاد گفت: ارتقای کیفیت ارایه خدمات، توزیع عادلانه و هدفمند خدمات، دستهبندی ارایه خدمات دستگاهها براساس نتایج رتبهبندی و تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود از مهمترین اهداف رگولاتوری برای ارزیابی این دفاتر است.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان دولت رگولاتوری با اشاره به رتبهبندی ۱۰۰ درصدی دفاتر مشمول در چهارمین دوره ارزیابی افزود: در این دوره حدود ۵۷ درصد از دفاتر رتبه یک، ۴۱ درصد رتبه دو و حدود دو درصد رتبه سه را به دست آوردند.
در اینجا میتوانید نتایج ارزیابی را به تفکیک رتبه مشاهده کنید.
انتهای پیام