کد مطلب: 

268289

به دنبال بورسی‌شدن آسیاتک؛ توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مراکز داده در حوزه فیبرنوری

به دنبال عرضه سهام شرکت آسیاتک در بورس، مدیرعامل این شرکت، گفت: شرکت آسیاتک از جمله شرکت‌هایی است که توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی داشته و همچنین توسعه زیرساخت های مراکز داده و ارتباط مشترکین در حوزه فیبر برنامه‌ای است که در حال حاضر برای اجرا در نظر دارد.
محمدعلی یوسفی زاده

محمدعلی یوسفی زاده، در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون برنامه‌های این شرکت به دنبال بورسی شدن و نحوه هزینه کردن درآمدهای مالی حاصل از منابع بورس، گفت: شرکت آسیاتک از جمله شرکت‌هایی است که توجه به توسعه در زیرساخت‌های ارتباطی داشته و توسعه زیرساخت های مراکز داده و ارتباط مشترکین در حوزه فیبر برنامه‌ای است که در حال حاضر برای اجرا در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت آسیاتک پیرامون برنامه های آتی این شرکت، اظهار کرد: امیدنامه‌ای برای بورس مشخص شده و رهنگاشت پنج ساله ای داریم که بازنگری‌های کوتاه مدتی دارد.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به روند تغییرات تکنولوژی، امیدواریم ما نیز در لایه سرویس‌های زیرساختی و پایه ای، مراکز داده و ارتباط دسترسی فیبر و لایه مشترکین و همچنین سرویس‌های خدمات ویدیویی و ابری خدمات گسترده‌تری داشته باشیم.

گفتنی است؛ امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، 300 میلیون سهم معادل 15 درصد از کل سهام آسیاتک در جایگاه پانصد و نود و سومین شرکت حاضر در بورس، به عنوان نخستین عرضه اولیه سال جاری در بازار بورس عرضه شد.

در عرضه اولیه نماد اسیاتک، بیش از یک میلیون 580 هزار و 132 کد معاملاتی شرکت کردند و حدود 196 سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

همچنین زنگ بورسی شدن آسیاتک توسط مدیران عامل شرکت‌های بورس و آسیاتک نواخته شد.

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-04-27 14:53

افزودن دیدگاه جدید