به گزارش سیتنا، محمدصادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در نشست خبری دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو، بیان کرد: فضای سایبری امکانی حائز اهمیت است و توسعه زیرساختهای آن ارتقاء روابط تجاری از سنتی به مدرن را فراهم می سازد.
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه تقویت ابزارهای زیرساختی فضای سایبری امکان انتخاب بیشتری توسط خریدار و به تبع آن ارتقاء خدمات تجاری را به دنبال دارد، گفت: در این راستا توسعه زیرساختهای الکترونیکی نکته ای مهم برای ارتقاء فعالیتهای تجاری می باشد که ساماندهی انجام شده در کسب و کارهای نوین در همین راستا است.
مفتح با تاکید بر اینکه احراز صلاحیت و سلامت کسب و کارهای مجازی ضرورت امروز برای اطمینان بخشی به خریدار است، تصریح کرد: یکسری کالاهای استاندارد وجود دارند، ایجاد سکوها برای عرضه این گونه کالاها بسیار موثر و ابزاری قوی برای ایجاد تعادل قیمتی است و یکی از برنامههای ما تمرکز روی این گونه سکوها به عنوان ابزاری برای خرید آسان مردم است.
وی همچنین با بیان اینکه اما کالاهایی مانند خودرو که امروز موضوع ساماندهی آگهی های الکترونیکی آن مطرح است، پیچیدگی هایی دارند، ادامه داد: برای حذف حضور فیزیکی خریدار باید احراز صلاحیتها و هویتها به صورت جدی دنبال شود تا امکان هیچگونه سوءاستفاده وجود نداشته باشد.
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با تشکر از پلتفرمهای دیوار، با ما و شیپور برای اجرای مجدانه دستورالعمل ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو بیان کرد: رسانه ها نیز این موضوع را به عنوان یک ضرورت اجتماعی و مطالبه عمومی اطلاعرسانی کنند تا هم دست سودجویان کوتاه شود و هم مردم برای خریدهای خود اطمینان های لازم را داشته باشند.
در این نشست با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از مدیران پلتفرمهای دیوار، شیپور و با ما به سبب تلاش مجدانه برای اجرای دستورالعمل ساماندهی آگهیهای الکترونیکی خودرو در پلتفرمهای خود، تقدیر و تشکر گردید.
این نشست با حضور نمایندگانی از بیمه مرکزی، سازمان نظام صنفی رایانه ای، شورای اجرایی فناوری و نمایندگان پلتفرمهای آگهی الکترونیکی برگزار شد.
انتهای پیام