کد خدماتی جمعیت هلال احمر به سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اضافه شد

سامانه پاسخگویی ۱۱۸
در راستای پشتیبانی بهتر از مخاطبان و دسترسی سریع‌تر به امکانات سازمان‌های خدماتی، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کد خدماتی ۱۱۲ مربوط به جمعیت هلال احمر برای اعلام شرایط اضطراری در درختواره سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اضافه می‌شود.

به گزارش سیتنا، با توجه به لزوم اهمیت دسترسی سریع به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، کد خدماتی ۱۱۲ مربوط به این سازمان، برای اعلام شرایط اضطراری در درختواره سامانه پاسخگویی ۱۱۸ افزوده می شود.

بر اساس این گزارش ، شماره تلفن ۱۱۲ در ایران تحت عنوان شماره ملی امداد و نجات معرفی شده و یکی از شماره های تماس اضطراری در کنار سایر شماره های اضطراری (پلیس ۱۱۰، اورژانس پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی ۱۲۵) است که به صورت رایگان در دسترس مردم بوده و با تمامی خطوط تلفن ثابت و یا همراه می توان با آن تماس گرفت.

گفتنی است شهروندان در شرایط اضطراری می توانند برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲، در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/265491/کد-خدماتی-جمعیت-هلال-احمر-به-سامانه-پاسخگویی-۱۱۸-اضافه-شد