به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، مخابرات منطقه تهران در ایام تعطیل از طریق سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ پاسخگوی سوالات مشتریان خود است.
در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ بطور مستمر حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسشها و ثبت درخواستها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
مشترکین مخابرات استان تهران میتوانند همه روزه از ساعت هشت الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی هشت ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.
انتهای پیام