به گزارش سیتنا، به تعداد معاونتهایی که در نیروی زمینی است، اپراتورهایی بهصورت آنلاین پاسخگوی مشکلات کارکنان هستند و در صورت نیاز مسائل را به معاونت مربوطه ارجاع میدهند، پاسخ را احصاء میکنند و در اختیار شخصی پیگیر قرار میدهند؛ همچنین در کنار آن نیز سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات کارکنان و خانواده آنان هستند.
راه اندازی این سامانه در راستای پاسخگویی هرچه سریعتر به درخواستهای کارکنان نزاجا بصورت شبانه روزی است.
کلیه درخواست ها و مشکلاتی که توسط کارکنان به سامانه سپهر آجا ارسال میشود، جهت بررسی و پاسخگویی به سامانه سپهر نزاجا احاله می گردد.
نحوهی پاسخگویی به شرح زیر میباشد:
به منظور پیگیری درخواستهای خود به نکات زیر توجه فرمائید:
جهت دریافت پیامک کد رهگیری و پیگیری درخواست درج شماره تلفن همراه فعال الزامی است.
جهت رسیدگی به درخواستهای ثبت شدهی خود، کد پیگیری پیام قبلی را در شرح درخواست جدید ذکر نمائید.
انتهای پیام