به گزارش سرویس شهروند خبرنگار سیتنا، مهدی عبدوست، مشترک رایتل در استان گیلان توئیت کرد:
سیتنا از ... رایتل هم خبر برو!
توی مرکز استان گیلان هیچجا برای تغییر مالکیت سیمکارت نداره و همه گیر کردیم به پیشخوانا هم دسترسی نمیده.
باتشکر
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/2_17.png?itok=-t7t3aZb)
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/1_18.png?itok=KjtGqM8r)
پیگیری خبرنگار سیتنا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ارائهی گزارشی تکمیلی پیرامون نحوهی نظارت این سازمان بر رایتل و انعکاس مشکلات مشترکان این اپراتور به منظور رفع نواقص اینچنینی مشترکان در استانهای مختلف کشور ادامه دارد، همچنین سیتنا آماده انتشار پاسخ رایتل پیرامون مشکل مطروحه در این خبر دریافتی سیتنا میباشد.
ساعاتی بعد از انتشار این خبر، روابط عمومی رایتل در توئیتی خطاب به سیتنا نوشت:
توضیحات و راهنمایی لازم جهت رفع مشکل به مشترک ارایه شده است.
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/Untitled_83.png?itok=16aoFV5B)
انتهای پیام